Sunday, December 14, 2008

3.33pm~

its raining.dingin.log in to my facebook juz now.saw pics of my frenz,back at km-hell.
yup.bg yg pna msuk kml,surely almost suma akn ckp kml was like HELL.n so do I.sapa yg suka dok kat kml?pointer nk kna tggi.4flat pon xtentu dpt medic.foods yg sux!air slalu tada.rulez cam sial.dat' sawang' guy really pissed me off~tah idopka lg x org tua 2.everything bout kolej matrikulasi labuan were SUX!~

tp 2 scara zahirnya..4 me,kml is not dat bad.cuz atlis aku jmp rmi kwn.byk pngalaman.KENANGAN.aku x suka sbenarnya nak sebut perkataan KENANGAN.MEMORY.cuz kenangan xkan pnah brulang kmbali.It'll be left behind as we continue our journey to d future.ppl say dat memories teach us many valuable lessons so that we wont do d same mistakes again.YES.i agree.learn from our mistakes.but sometimes its too late too realize n back to where we were before.

its hard to admit dat ive lost everything..after ive tried so damn hard,neglecting other things which are actually more important than that.I think,for the 1st tym in my life,i worked so damn hard to take care of someone which IS..very important in my life.more than everything.more than myself. tp sapa yg dapat lawan kuasa Tuhan. bila DIA kt JADI,maka JADIlah ia.

aku akur.tunduk dgn kekuasaanNya. kalau ini yg DIA bg gn aku..myb ada hikmahnya..aku da usaha apa yg boleh..aku bwk dooaku smpi ke rumah Nya.tp mgkin dosa2 aku terlalu byk hngga menutup pluang untuk doa2ku didengar n diperkenankan.sedikit sebanyak aku nmpak hikmah yg DIA bg..mgkin aku xkan sedar kejahilan aku selagi DIA xsedarkan aku..

n now..satu2ny yg aku mnta utk diri aku..spy aku dpt jd lbih kuat dr hari2 sebelumnya.aku da redha.i noe i can stop this cuma aku sndiri yg xmaw.degil.pala batu.still maw seksa diri sendiri mngingatkn bnda yg xmungkin akn kmbali lg.n d only thing dat i can do 4 u is pray to god that u'll never suffer n may happiness will never apart from u.i owez said dat i wanna make u happy. i wanna make u smile.i wanna be ur sunshine.but i guess i never did that.'... lbih byk bwt org sedih dpd gmbira'.i noe. n if diz makes u happier n bring smile to ur face...i accept that.go..n live happily ever after..like what we used to dream of before...d different is..d person next to u is not me anymore..I'll juz stand behind and pray 4 u..i'll hide d tears behind this smile..go on with my life..n as long as GOD give me d strength..you'd see me waiting for you on d corner of the street...

u owez asked me to sing this song 4 u..till now, i haven't..n guess i will never have d chance to do so..

embun di pagi buta
menebarkan bau basah
detik demi detik ku hitung
inikah saat ku pergi

oh Tuhan ku cinta dia
berikanlah aku hidup
takkan ku sakiti dia
hukum aku bila terjadi


aku tak mudah untuk mencintai
aku tak mudah mengaku ku cinta
aku tak mudah mengatakan
aku jatuh cinta

senandungku hanya untuk cinta
tirakatku hanya untuk engkau
tiada dusta sumpah ku cinta
sampai ku menutup mata
cintaku sampai ku menutup mata

oh Tuhan ku cinta dia
berikanlah aku hidup
takkan ku sakiti dia
hukum aku bila terjadi

aku tak mudah untuk mencintai
aku tak mudah mengaku ku cinta
aku tak mudah mengatakan
aku jatuh cinta

senandungku hanya untuk cinta
tirakatku hanya untuk engkau
tiada dusta sumpah ku cinta
sampai ku menutup mata

cintaku sampai ku menutup mata...


i.miss.you

2 comments:

nadyazgal said...

huuu.. sediii siooott! jan baaa.... waaa

Khaieysha said...

sedika?haha.ktawak2 jak aku tulis