Tuesday, August 31, 2010

Tak matang lagi

Ada orang cakap aku tak matang lagi. Betul. Sebab aku pun rasa begitu. Aku tak mampu nak berfikir secara dewasa. Apa yang tersurat itulah yang aku terima. Jarang sekali aku nak cari yang tersirat. Aku tak tulis benda2 merapu khurafat dalam blog aku. My blog is a piece of shit actually. I write craps and nothing else. Aku marah, gembira, sayu, cuma itu yang para pembaca2 hambuii *kalau adalah* dapat lihat. Rasa. Sebab aku cuma tulis benda yang aku rasa dan bukan benda yang aku fikir.

Aku tak tulis pasal politik. Aku tak tulis pasal isu semasa. Aku tak tulis ataupun berkongsi tazkirah. Aku rasa aku tak layak untuk itu. Aku tak suarakan pendapat aku tentang undang2 negara. Apa yang aku tulis, pasal lagu, sayang, kawan, pergolakan rumah tangga dan persahabatan etc etc. Kadang2 terasa juga nak jadi macam bloggers yang lain. Yang bagi info berguna. But I just can't. Cause that's not me. I don't know how to inspire people. Bagi tips2 atau nasihat. Diri sendiri pun tak ternasihat. Inikan pula nak ceramah orang lain. Hina sungguh diri ini nak menasihati orang lain. Heh.

Tapi sekurang2nya aku tak hipokrit.

Selamat hari kebangsaan yang ke 53, MALAYSIA :)

3 comments:

Blanchetoron said...

fuyoo.
kaw jadi diri kaw pun cukup comel sudah tu. haha. ^^

erinulat said...

ko boleh buat blog fashion. kat mana nak beli murah semua. seronok gtu. aku la jd stalker terbaik ko nanti. wahahhaa

kHaiEysHa said...

b: *faint* kaw cakap saya comel!

daye: ya pulak kn?good ideaa hahaha..masalahnya pandai pulak aku bercakap pasal fesyen ni kan..huhu