Wednesday, August 11, 2010

Salam Ramadhan

Just finished my mid semester exam 2 days ago, which was so fucked up. Seriously, am I like the stupidest human being on Earth? The questions are so damn easy (NOT!) and paling best sekali, I can't even remember a thing! Mesti banyak makan semut ni tak pun lucah sangat dalam kehidupan seharian. Ni semua salah Syira ah ni. Arghh kill u man jk :D. Target untuk mid sem ni --> Patho GU and Patho Haemo : DEAD. Bolehke target camtu? Haih tawakal ja la.

Dah lama tak update blog dengan yakin. Asyik2 post emo memanjang. Aku pun naik bosan. Cita-cita nak jadi featured blog Nuffnang. Harapan. Haha. But deal with it, I'm super emotional. Tak matang lagi. Memang tak pandai nak kawal emosi. Nak buat cmana? Hehe.

Ohh lately ni rasa cam selalu menyusahkan semua orang. Sedih gila. Selalu tumpang kawan g kolej padahal boleh jalan kaki kot. Tapi confirmlah hitam legam aku balik Tawau nanti. Hehe. Just wanna say thanks a lot buddies! Syira, Aishah, Eg, Aril,Ikram anda siapa2lah yang aku pernah tumpang nak g kolej. Jasamu dikenang. Nanti aku dah kaya sikit aku belanja cendol abang lori tu eh. Hee

Sangat happy si dia dah berubah sikit. Semoga kekal selamanya begitu. Thank you :)

Ngantuk. Tapi tak boleh tidur. Terfikir napa u tinggal orang camtu ja. Orang dah cakap awal2 dah. Ego :'(

Hmm.Salam Ramadhan people! Yeay I'm goin back to Sabah this year! Thank you Mommy!

No comments: