Saturday, March 27, 2010

8B 2.21



Bila tengok kambing biri-biri yg Real Player pelihara ni, teringat dgn 3 wonderful girls a.k.a my ex-roommate di Labuan

Pat a.k.a Bebeh 1

Kay a.k.a Bebeh 2

C-lut a.k.a Bebeh 3

Kai a.k.a Bebeh 4

Ingat lagi masa bulan puasa, abg lolo bagi ikan goreng paling sedap pernah aku rasa. Sekor2 laie tu.
Pastu masa dia jeles bila taw aku ada boipren sua *time tu laaaaa*
And then dia bagi aku biskut 1 tin.hehehehe

Then,kita seludup periuk nasi masuk dalam bilik.
Itulah kita pakai masak nasi, masak cekodok, sotong Rex dalam tin, telur dadar, apalagi tah. Banyak gila.muahahaha
Bila ada ura2 konon2 ada spot check langsung panik. Ndak taw di mana2 kasi sembunyik tu barang. Apa lagi kalaw Miss Rosa datang. Aduii paling panik sua.
Last2 masa kuar dari KML kita derma ja gn makcik2 cleaner tu. Huhuhu

Pastu aku gn cLut la paling malar eskep assembly. hahaha. One day pat & kay tiba2 plak maw join eskep. Boleh pulak time tu la ada spot check gila kaw2 punya. Bergegar semua sembunyi bawah katil! hahaha! Pat gn kay lagi yg budak baik. lol! Pastu Miss Rosa p psycho2 kita suh keluar kononkan?gilaa ehh! Memang kamikaze kita time tu. Keluar bgegar2 lagi bha. Aku pulak berkemban2 lagi time tu menahan kencing lagi tu.hahaha!

Masa raya, tinggallah kami yang ndak balik ni. Menyanyi lagu raya kuat2 di blok. Pastu mama cLut kirim ayam masak sate. SEDAP GILAAA!*bila lagi kaw maw kirim ma aku lut?hehe*. Pastu dapat baju raya and sandal yang lucu gila. Tapi bertahan oo sampai sekarang sandal tu. hehe. And masa malam takbir tu jugaklah ehem2 :'(. forget it. lol. The best memory ever in my life.

Ingat lagi Ujana Kewangan @ kita punya UK? hehehe. Masa last2 tu aku gn cLut sanggup panjat pagar besar tepi blok A and asked Kay and Pat to pick us up there sebab HEP ka sapa nama laki tu suruh kuar pakai baju kurung. duh! Sorrylah maw outing pakai baju kurung kan. haha. So aku gn cLut pun dengan beraninya memanjat pagar besar tu and sembunyi dekat semak samun. Sudahlah mengadap rumah warden!:D

Not forgetting the psycho freak yang kacau Pat tu. haha. Dengan kita sekali kena berlakon macam2 maw elak tu orang. Is he still alive Pat?lol! Clut jangan cakaplah. Paling rebel dalam dunia punya budak.haha. Kay pulak budak baik. Paling terer Math kan? Sekarang kaw amek Math ka d UPSI? haiyoo lost contact dy. See? We need to catch up things laaa!

Paling ndak boleh lupa, masa aku sikit lagi tertinggal flight. Itulah malar menengok Full House dari 1st sampai last episode. Then konon2 maw tidur 15 minit jak. Boleh pulak xsedar hp silent. Flight pukul 7.3o terbangun pukul 7! Damn! Satu bilik panik oleh aku. Pat tolong call teksi, Kay cLut tolong kemas barang xsilap. Pastu tolong angkat barang pi lari berkejar p guard. Thanks kamu! Sudahlah x berus gigi x mandi. Janji gn kepala lipas maw balik sama2 tapi kesian dia kol aku sampai 25x * I still remember berapa kali miskol aku dapat* x bangun2 jugak. Sampai KK jumpa mom terus menangis terkejut.haha gila funny!

I miss you dear roommates! Bilalah kita maw jumpa lagi ni. Tadi tengok2 gambar kita masa dulu, kan aku paling gila bergambar. Camwhore me lol. Digicam cLut penuh gn mukak aku jak. Pa lagi laptop Kay.kan?hehehe I miss my long hair! Tawka my hair pendek suda iskk..sekarang dalam usaha maw memanjangkan rambut. hehehe.

I MISS YOU GIRLS SO MUCH!

Thanks for the memories :)
May our friendship last forever babes!

song
straightjacket feeling * remind me of cLut*

2 comments:

karenjohny said...

sedih lah khai baca blog tu. . .ya kan sekarang nie kta smua lost contact lah. . . miss that time. . . yang mama cla kirim tu palaing sedap. .rendang ayam kan khai. . . huhu. .

Khaieysha said...

tu la..bkn rendangla syg..ayam masak sate..hehe..
imissyouuuu!