Wednesday, January 6, 2010

yeay i love you!




ignore the gemukness of my hand.
_______________________________________________________

my baby auww!love you so much!
a birthday present from my mom and dad!wee!~
bought it just now *yes I post this as soon as I came back home half an hour ago*
one of my wishlist..goodbye my baby-blue-smiley watch!
jasamu sentiasa dikenang.jangan risau khidmatmu masih lagi diperlukan.
i still love you!*tapi dah jatuh second place dah.hehe*

omg omg I'm so excited!you know why?because besides the watch the box is also verryy cute!hahaha..please ignore my madness over boxes.saya sangat gila kotak2 yang cantik.

unfortunately ada sedikit kemek kerana seseorang telah menjatuhkannya secara tidak sengaja.:D
*aku taw kalaw aku post ni mesti orang tu xtenang punya lol!*
tapi xpa bha F*ehem*.banyak lagi kotak tu.
don't worry too much about that okay?

anyway..thanks a lot Syira and Aishah!sanggup korang temankan aku pilih jam.
walaupun aku rasa aku pilih jam ni lagi kejap dari korang pilih pen tadi.hehe
yeay you've just made my day baby fossil!
okay kai!enough crapping!time isn't gonna wait for you!
move your ass and start working on biostat!
wish me luck people..adios~
:))

4 comments:

Seiryu Ayime said...

ampun!! ampuN! Uuhhhhhh :(
:(
x sengaja.....

kHaiEysHa said...

hahaha~

rAy jR...@...Aliff said...

epi new yer khaii...

long tyme no c aitt..hehe

kHaiEysHa said...

epi new year too bebeh!
hehe..taw xpa..
miss me oredi?:P