Saturday, September 19, 2009

090909

pada 9hb september yang lalu,eceh cam karangan bm upsr plak.ok2 actually it was my lucky day!woo!~090909.aku dpt rm50 free oo..hehehe.k here's the story.masa tu aku baru abis beli mamam gn ayg kat bazar.then bila dah nk blik tiba2 tnampak ada myTV3 rovers stop bwat contest pejadah tah.so sajala singgah jap mggedik2 tgk the 3 jejakass yg sgt comel.auw!after that ada satu contest tuh,we've ben asked to type whatever the guys said and who's d fastest to give them your hp and type the right words with exact spelling will win a hamper by wrigley's doublemint chewing gum.WRIGLEY'S ok.not WRIGLEYS.and i was like,wow sy leh menang ni yg.(yala da nama kaki menaip an.msg pjg2 tutup mata pn bleh.).so dgn yakinnya aku pn ikutlah.the ayat was "nafas lebih segar dan tahan lebih lama dengan wrigley's doublemint chewing gum".

so i did typed everything dgn btul and d 2nd fastest bg hp aku gn abg2 myTV3 tuh.dgn muka bangga.tp aku lupa satuuu ja.aku letak WRIGLEYS and not WRIGLEY'S!punyalah!padahal dorg dah terang2 letak hamper tu kat atas keta nak bg tgk ejaan.aku pulak gn SOMBODOHnya tanak tgk and taip sekati sekilo aku.damn!aku tlepas la prize tuh.mmg byk gilalah chewing gum mcm2 jenis dy bg.maw muntah darah jgaklah kalaw dpt hamper tu.huh~so dgn hati yg duka laranya aku pn angkatlah kaki saiz 4 aku ni dari sana.

luckily my syg ni mmg skak mencapub.haha!(jgn mrh ayg!ilyt!)..no la..dy mmg suka ikut contest2 ni.so ada another contest,dy pn ameklah borang.mula2 dy yg ya ya nak last2 aku jugak yg kna ikot.actually dy nak ikot pasal nak kebas pen yg dorg suh guna nak tulis tuh,unfortunately awal2 dorg dah suh bg balik.haha.d rule is you have to create any words from d word DOUBLEMINT.sapa paling banyak dpt RM50 cash.CASH ok bukan cek yg kena tggu bpa hari or replika2 bodoh tu.so dah dgar duit2 ni smangat lah aku kn.so ikut je la.

dgn bbekalkan badan ayg sbgai alas,aku pn tulislah wtv pkataan tlintas kat kepala aku ni.bm pny mmg aku x pas.bi suma aku men hentam.ada sorg uncle sebelah aku ni,smangat gila kot.aku pun takut tgk dy.ayg plak memainkan peranan mnjadi mata ke-3.hahaha.xmaen tipu taw 1 je pkataan dy curik dr pakcik tu.laen suma kitorg cari sendiri.

then lpas 2 minit,kna bg balik form tu.dug dag dug dag jgaklah aku kn.tem tuh xdala bharap sgt cuz ada 2 org minah n pakcik-so-semangat tu mcm ada can je nak menang.tp aku tggu ja dgr abg2 tu dok kira markah.ada yg tulis ngarut2 pn ada.haha!before my name ada minah tu dpt highest,16 words.aku dah cuak dah..yela aku letak 20 words tp xtaw btul ke x.ala dengar cam sedap sebut tu letak je la.then smpila form aku..dorg cek satu2..and none of the was wrong!omg!i did it!the rest of d papers after me x dikira cuz they only got around 8-9 words.woohoo!!~~~mmg muka aku xbleh blah lah time tuh!walaupun aku x nmpak tp mmg aku taw la muka buruk aku!hahaha.tp xkesah apa dah.dulik hapa muka buruk yg pnting dpt rm50!wooo!~

this is it!the money that we won!

and guess what did we bought using that money?ir ir ir~i bought 2 bra and 3 panties..and also hush puppies pny briefs for ayg.wahaha!ngokngek an?ada jugaklah teringat nak post the pics an tp zaman trsebut dah berlalu.dah pndi malu dah.dulu x.hahaha.(kpd sapa yg pnah nampak 'that pics' kat mespes aku dorg tawla.hehe). and yeah,its worth it! :)

tq myTV3!and the hot jejakass!luv yah all!mwah!-ceh cam mnang award plak.hehe.t.a.f!


No comments: