Wednesday, April 15, 2009

who's that girl?


huahua..baru bli td
my very own first english book that I bought just now
mine is on the left while the other one is b's
selama ni suma buku aku tapaw kat lebri..ir ir ir
mentang2la mak aku keja sana kan
rasanya penah gak la aku bli tp dah x ingat..2pun duit mak bapak gak
based on the synopsis rasa2nya cam best la
i'll post the review after I've finished reading this k~


owh!~lupa.ada bli beg gak..ni lagi best.huhu..at last i've found a sling bag which is really2 cool!~for me la..hehe..
unfortunately bila mntak stok baru tarak,cek2 stok yg ada poket blakang tu koyak plak.isk~
maka dengan hati yang berat seberat batu belah batu bertangkup ktorg pn chowla dr sana
suddenly kpala hotak aku tpikir something
pa la biol sgt.kn ka bole jahit!
so we went back to the shop (eastwear kat PAS) and asked whether I can buy the bag or not,cuz before that the salesgirl told me that they had rejected the bag.
dgn muka selamba badaknya aku ttp gak nak bli beg tu..so..pihak pengurusan pn bgla jual~huhu
yeay!~i bought it for only RM34.30 (the actual price is RM49.90 but then they got 30% discount)
aku pon antarla p kdai jahit beg kat giant,nak btulkan kain dlm poket blakang tu..RM3 ja..
hehe..so kesimpulannya..

RM34.30+RM3=RM37.30

and its worth it!i lurveee d bag since ive been searching for a cool sling bag all this while!
tp xdpt nak post pic cuz lom siap jht lg.later la k~


b kata muka aku cam takut beg baru aku kna curik..kehkehkeh~

toodles!

5 comments:

[B] [a] [B] [y] m0cca said...

oh....
hahahahaha :P
hadiah aq...
hadiah aq....~
huhuhuhuh :((

kHaiEysHa said...

adoyy~~lupa2..amnesia kjap ak!kui3~

[B] [a] [B] [y] m0cca said...

hahahahaha :))
mana buli gitu taw...
kaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...!~
hahahaha :P

kHaiEysHa said...

huhuhu~

kHaiEysHa said...

nanntiiiii~