Monday, April 20, 2009

aku tak mudah untuk mencintai

...'aku tak mudah mengaku ku cinta'
'aku tak mudah mengatakan aku jatuh cinta...'

haha.tetiba plak mengenang naseb.
rasanya aku da lupa cmana rasanya b'CINTA'..(blerhrebrhe..geli bulu idung aku!)
ingat plak an dulu2 time skola menengah semua panggil aku 'wanita cinta pink'.

wanita-cuz i don't like ppl calling me 'wanita' wlaupon mksud nama aku mmg wanita.paan la pny keja.babi!

cinta-cuz cam gwang tap babi n spanjang2 aku 'dipunyai' oleh ex2 aku b4 this haram aku cakap menda neh.tapenah langsung!(err..jap2..rasanyala.kalaw ada pown tapenah maksudkan.sorg je.huhu)

pink:i used to hate pink.ngee~but now i don't~


but when i thought i have found the right,and the only person that give me the strength to say 'i love you' or 'org cintakan syg sgt2'...He took it away from me.well,maybe He doesn't want me to get too far in my journey to love and to be loved by someone.

*sigh*

seriously,i really do not know how is it to be someone's gurl anymore~
aku lupa gila camana nak syg org blainan jantina.betul.sumpah tak tipu.
ish~takot plak tiba2 aku btukar orientation an.
da paksa gila2 nie nak suka laki.taboley jugak!
neutral ja perasaan.adala gak tp,takat tu ja la,taboley nak lebeyh lagi.
it's like somebody had already filled my heart with everything:-love(once).PAIN.lots of it.
sampai da taboley masuk bendasing laen lagay.hmm...

tulun tulun!i dont wanna be a lesbo!~

well,maybe im better off alone anyway.
it's not that im really that pathetic loner an.
fam ada.frens ada...(hot guys ramai ir ir ir)
most of all...i know HE will always there for me whenever i need HIM :)



^_^borink dowh.tataw nak post apa sebenarnya^_^

No comments: