Thursday, June 25, 2009

$$$

i need morrrreee CAAASSSHHH demmit!

  • patho's books*grr~study2~*
  • guitar *sob2*
  • new jeans*sgt buhsan tgk jeans aku!*
  • new sandals*fyi i cant wear my converse for the time being due to my stupid allergic!*
  • upgrade RAM lappy aku*gila babi lambat sumpah cam nak campak dari tgkat 18*
  • TWILIGHT SAGA BOXSET-PAPERBACK! omg omg!RM 140 onlyy!!
  • im thinking of doing a medical check up.terasa diri ini tak sihat sangat.

buat masa ni, ni la yg aku perlukan.
duweettt aduh duweett~

*walaupun duwet mara aku ada lg tp bila tgk angka depan da jd 1 itu adalah petanda yg sgt tidak baek untuk kesihatan jantung aku di masa hadapan*


--sapa nak kenalkan aku gn sugar daddy yg kaya raya n kubur da melambai2 panggil suh pulang balik lam tanah?--

6 comments:

Sera said...

hahahaha.. yg last skali yg tulisan kuning thu taleh blah.. ;p

kHaiEysHa said...

wahaha..tu bg blur2 sket kalaw x kna debik free :P

kaw ada calon x nak knal kat aku?haha

Sera said...

calon? hahaha.. ada2.. ko pi la hospital swasta.. wad org kaya2.. yg dah nak tuut byk kat situ.. wakakakakakaka..

kHaiEysHa said...

lol...geli plak aku..huahuahua!~

Ray Jr said...

jimat2...kgwatan ekonomi nie..haha

kHaiEysHa said...

haha..tpaksa la juak..:P