Sunday, January 18, 2009

yeah im 20!--1st surprise!--


finally i got all d pics from lyn just now.miahaha!~
k.now im blur.pa mo start??
hmph3~k. lets start with this guy who had been trying the best he can to 'book' me on that night.haha!
asek2 khamis malam khamis malam.pekejadah??
bwat assignment pulak tu..sal health la konon....as if bob isnt BMSians an?
so i'd rejected all the invitations and dates just to help him on his 'assignment'.huh!keji pny mamat.
short the long (palingla suda bi!)..dy pon pikap la ak..palingla lmbat..n we went to jayati sek 7 xsilap..
lam keta barula taw tu la assignment dy..MAKAN.sabaarrr je laaa an...aku pon dgn gumbiranya makan dan minum tanpa rasa was2 sebab da taw tujuan sebenar...
bila dy anta lek,agak plik ah cuz senyum dy laen macam..(haha i didnt tell u bout diz ryt??xp)
i just ignored that and went back home..xsilap lam 10-15 minutes b4 my burfday..smpi umah,lgsung tuka baju..lek2 kat bilik..

00:00-16 JANUARY 2009!

haha..at last..my burfday! ive been receiving too many messages n calls..smpi naek pning..
MEMI! awak 2nd..ngee~~thx!
suddenly aku dgar sora lyn...
"kaaaaiiiii!!!! bukak pintu!! (sumting like that la cuz i was on d phone at dat time)..jgn kaw kluar sembarang aaaa!!ada laki ni!!"
aku pun panik sial!sapa lak ni??oo myb aiman fatah la lyn bawak ni..byan mummy akak blanche nisak suma suh aku tuka baju.siap suh pki long sleeve ag.maleh da.haha..ingat fatah..dy da besa la tgk aku selekeh..
n they keep on asking me to open the door by myself.apa dorg xley bkak ke???
bukak ja pintu....... DAMN!....its d STALKER GUY!! n rmi siot!
bob,yaz,aya,izut,el,mirul,lyn!tkejot badak aku!
naseb aku x direct kwa ja td..da la pki single strap night gown!babeyyy....
so they sang d ep burpday song..n asked me to potong d cake..
so suwiiittttt...!~~"happy 20th birthday -echa-"
haha..xpala bagi can pggil echa skali..apa nama tah cake tu..banana choc eh?xingat lak..
yummy delicious!~hahaha..ketaq2 anak org pgang kek..cian...hehehehe


there goes my 1st burfday cake..thx pais!~=))



haha..masih terkedu tataw nak watpa..hehe..

potong kek!

lagi tkejot tu aku ingat syira da lek.upanya lom ag!tah mana dorg smbunyi gn lyn..hahaha!~siap msg ep burfday puteri kodokkk g..ceit!
pastu da dorg masuk umah suma then potong cake bla3..my ouzmates dgn pandangan menggoda dan menggerunkan tarik aku masuk toilet..
omg cmana aku ley lupa tradisi tu??shit3!~dorg da siap kunci pintu pa suma..babeyyyy sgt camana ley lupa..mmg blur gila time tu..even org yg dtg umah pn after a few minutes baru leh recognize sapa..i was shocked!haha..
k k terpesong dr landasan lak..smangat btol dorg tarik aku suma..especially nisak mummy byan la!
da burfday dorg suma aku yg wat ramuan kaw2 gila babeyy..nisak ah paling truk..cm *teettt*..haha!
sux gila ah bau dy!cam muntah kodok pny!urghhh~~!eeeeeeeeeee...........!!!!!!!!!
taw pa ramuannya?
sarsi
sos tomato
tepung

minyak
telur
perencah tom yam
air

disaster.daym!tapi still tabley lawan ramuan aku.im still d best!miahaha!
(sapa2 maw mntak tolong aku prank kan anak org tym burfday,juz gimme a call..xp)
aku tpaksa mandi masa tu gak..busuk sial!
sesungguhnya x sggup aku nak bernafas.walawpon x umph cam pa aku wat tapi bau dy b'KICK!'


ni la ramuan beracun dorg..yuckz!diskapling!~

kanak2 paling kejam

menyempat.miahahaha~

paling buruk suda tu!

geliiiiii....

nisak dengan selamba kodoknya menyeksa aku

haha!babi anda babi!saya sayang anda semua!muahaha~takesah la letak sarsi ka telur ka..parampara beta parampara (ayat kabhi kushi kabhi gham-tradisi nak.tradisi)
aku merayu2 mintak mkan kek dulu pon x dbagi! mmg paling kejam la..haha
pas mndi dok lepak gn dorg,balas msg n bkak hadiah suma!wee~~
malas maw tulis pjg2..nnti aku wat blog bg tgk suma hadiah aku..huhuhuhuhuhuhuhu~~


mereka=)


heheeh..maan pny seksa nk siapkn blog ni! gn x mndi x apa lg...ni baru first part..second third lom bwat..duh!
naaaddd...nnt aku bwat ya..leppe uda badanku..huhu..
btw..kepada mereka2 yg terlibat secara lgsung atau tidak lgsung...

pais (thx a lot dude!i noe diz is all ur plan!)
lyn
syira
blanche
mummy
byan
nisak
akak
bob
yaz
aya
elle
izut
mirul

THANX THANX THANX!=)



2 comments:

nadyazgal said...

hahahaha. mesti bauk kodok hybrid cipan ko mlm tu. hwakkaka.. cptlaaa! update!

Khaieysha said...

bkn lg kodok cipan
cipan kodok
cipan kodok pn xcam ak
hahaha
k k ak update pas mam!