Monday, August 8, 2011

SMN #3

Rindu tahu tak.
Thank you sebab ada lagi untuk saya sampai sekarang
Walaupun saya fikiran cetek/childish/kuat mengeluh/panas baran/moody/etc
Tapi sampai sekarang ada lagi awak kat sini. Tak tahulah sampai bila, kalau boleh mestilah nak sampai bila-bila.
Sorry sebab selalu uji sabar awak. Saya tak sabar macam awak.
Saya minta awak tahan sikit ja lagi sampai saya habis degree.
Lepas tu awak boleh cuti kejap daripada menjadi mangsa lepas tension saya sebelum saya sambung belajar lagi. Boleh? Hebat tak saya bagi cuti kat awak? Hehe

Nak jumpa. Lepas ni dah balik Tawau cmana nak jumpa. Nanti awak jumpa awek2 hot kat sana saya cmana. Da la saya ni tak hot, pendek, gemuk, pemanas lagi tu
Tsk :'(
Tapi gluteus maximus saya hot, mana ada orang yang ada glutmax lagi hot dari saya.
Suka tak? Hehe *gila*
Ilysm. Thank you for everything, thank you for your immeasurable support and love in my life.
Happy 799 days

3 comments:

aamalinaazman said...

weeeeee
=)

Khaieysha said...

eheheheh :)

Qiba said...

oi kai...ada pakcik botak d tgh2 korg tu setan ke? hahaha